Terugbetalingsbeleid
Retouren en terugbetalingen
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw nieuwe producten! We willen dat je zoveel mogelijk geniet van je ervaring met FUNIKI Shop, daarom zijn we hier om te helpen!
-
Annuleringen kunnen binnen 14 dagen na levering worden aangevraagd.Stuur ons gewoon een e-mail naar info@funikishop.com met uw naam, bestelnummer, de naam van het product/de producten en de reden waarom het niet is gelukt
- Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt, compleet en verzegeld (niet geopend) zijn. Het artikel moet in de originele staat blijven en alle originele onderdelen, verpakking, pre-ordervoordelen en aankoopbewijzen bevatten die erbij horen. Anders kunnen we de annulering, retournering of terugbetaling van het product niet accepteren
-
Wij ook niet verzendkosten voor retourzendingen dekken. U bent verantwoordelijk voor alle terugkerende verzendkosten
- Wij zullen het aankoopbedrag binnen 14 dagen na herroeping terugbetalen. Helaas zijn we niet in staat om uw oorspronkelijke verzendkosten/verwerkingskosten terug te betalen, en we bieden geen uitwisselingen aan voor een van onze producten
- Als uw bestelling aan ons wordt geretourneerd vanwege een onjuist verzendadres, het niet claimen van de bestelling of een andere fout of nalatigheid van uw kant, brengen wij u verzendkosten in rekening voordat u de bestelling opnieuw verzendt of terugbetaalt
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor enig verlies of schade veroorzaakt tijdens verzending en we kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen
Wanneer is de opzegtermijn niet van toepassing?
- Als u op maat gemaakte goederen hebt besteld
- Als de goederen snel kunnen bederven, zoals bederfelijke waren
- Als de verzegeling van een product verbroken is
- Voor hygiëneproducten uit de verpakking
- Voor toegangskaarten
- Voor kranten en tijdschriften